سایت جلبک

سایت جلبک

سایت جلبک

سایت جلبک

سایت جلبک

درمان درد کلیه با ماست

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۸ ق.ظ

درمان درد کلیه با ماست

ماست شامل پروبیوتیک ها و آنتی اکسیدان ها است که به درمان عفونت های کلیوی کمک می کند و از تکرار آنها جلوگیری می کند. باکتری های زنده در ماست می توانند باکتری ها را از سلول های اپیتلیال (بافت شهری) سیستم ادراری جلوگیری کنند. علاوه بر این، ماست می تواند به تقویت سیستم ایمنی کمک کند. عفونت کامل مورد نیاز: - 1 فنجان ماست. روش کار: - خوردن ماست. استفاده از 2 تا 3 فنجان ماست در روز برای درمان عفونت های کلیه.
درد با یک ساقه ذرت

ذرت خرد شده می تواند درد ادرار دردناک را کاهش دهد و درد شما را با سرعت بخشیدن به روند بهبودی کاهش دهد، زیرا حاوی بزاق دیورتیک است و مانع رشد باکتری ها می شود. کل عفونت و مواد لازم: - 1 قاشق چای خوری ساقه های ذرت خشک - 2 فنجان آب جوش - 1 کتری یا پان - فیلتراسیون روش کار: - ابتدا ذرت خشک خرد شده را به یک کتری یا ظرف اضافه کنید. - سپس آب جوش را به آن اضافه کنید و آن را در آنجا قرار دهید. - مجاز به دم کردن 10 تا 15 دقیقه. - سپس، یک برش روشن ایجاد کنید. - سپس از مایع حاصل استفاده کنید. - این روش یک بار در روز و 2 تا 4 فنجان در هفته تکرار کنید.
درمان تمام درد با سرکه سیب و عسل

شناخته شده است که سرکه سیب دارای اسید مالیک است که خواص ضد باکتری دارد، بنابراین می تواند به درمان عفونت های کلیه کمک کند. علاوه بر این، هنگامی که سرکه سیب سطح PH در بدن را حفظ می کند و عفونت را از بین می برد، عسل نیز می تواند با باکتری ها مبارزه کند و بدن شما را پاک کند. بنابراین ترکیب سرکه سیب و عسل یکی از بهترین داروهای خانگی برای عفونت و درد کلیه است. مجموع عفونت: بلافاصله: - 1 قاشق غذاخوری سرکه سیب - 2 قاشق غذاخوری عسل - 1 فنجان آب گرم روش: همه مواد تشکیل دهنده را خوب مخلوط کنید. - سپس ترکیبی را بگیرید این درمان را دو بار در روز برای دو هفته تکرار کنید.
معایب و ویژگی های سیب در کاهش وزن و پرورش اندام بدن و در دوران بارداری
آماده سازی و خواص سرکه سیب سرکه برای ریش
درمان درد کلیه با موز سبز

برای قرن ها، موز سبز برای حل مشکل عفونت کلیه مورد استفاده قرار گرفته است، زیرا دارای خواص شفا دهنده بسیاری است. موز سبز دارای خواص ضد باکتری، ضد التهابی، ملین و دیورتیک است. بنابراین، این گیاه نیز یکی از مناسب ترین درمان های خانگی برای از بین بردن عفونت و درد کلیه است که توسط مردم چین و مردم بومی مورد استفاده قرار گرفته است. برای درمان مشکل شما می توانید موز سبز خود را با دستورالعمل زیر تهیه کنید: کل عفونت و مواد لازم: 1 قاشق چایخوری سبز یا تازه موز (دانه، ریشه یا برگ این گیاه) - 1 فنجان آب جوش - 1 قاشق چای خوری عسل یا استویا - سوفی - 1 قوری روش کار: - ابتدا موز سبز را به یک قوری بمالید و سپس آب جوش را بر روی آن بگذارید. - بیایید تا 8 تا 10 دقیقه رقص بگذاریم و سپس شبنم را خنک کنیم. عسل یا استویا را اضافه کنید و خوب هم بزنید نوشیدن یک فنجان از ترکیب. - این دارو را 4 تا 5 بار در روز مصرف کنید.
خواص و آلودگی موز زرد، سبز و قرمز برای کودکان و پوست
درمان درد کلیه با سیر

سیر حاوی خواص آنتی بیوتیک طبیعی است که به مبارزه با عفونت کلیه کمک می کند. علاوه بر این، این ماده خوراکی به عنوان یک دیورتیک (دیورتیک) عمل می کند، بنابراین از بین بردن میکروارگانیسم ها و سموم مضر از کلیه ها و بدن شما می باشد. عفونت کامل مورد نیاز: - 3 میخک سیر خام روش کار: - روزانه با یک معده خالی سیر بگیرید. در عوض، شما می توانید از مکمل یا کپسول سیر استفاده کنید، پس از اینکه با پرفکت مانی مشورت کنید.
درمان درد کلیه با برگ کلم، سبوس و پیاز

کلم دارای بسیاری از خواص شفا است و در نتیجه بسیاری از مشکلات سلامتی را درمان می کند و برای بسیاری از اهداف درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، کلم به طور گسترده ای برای درمان اگزما، اسکورب (کمبود ویتامین D) و نقرس و غیره استفاده می شود. علاوه بر این، برگ های آن برای کاهش درد ناشی از مشکلات مثانه و بیماری کلیوی مورد استفاده قرار می گیرند. این گیاه همچنین زخم ها و صدمات روی پوست را پاک می کند. بنابراین، برگ کلم یک درمان خوب برای عفونت و درد کلیه است. دستورالعمل های زیر را برای آماده سازی پاپیلا، سبوس و پیاز دنبال کنید برای درمان عفونت و درد کلیه. کل عفونت و وسایل لازم: - 2 تا 5 برگ کلم - 3 تا 4 عدد سبوس - 2 پیاز - گازسوز - کمی آب - قهوه یا چنگال نحوه انجام: - ابتدا پیاز را در قطعات کوچک برش دهید. - سپس برگ های کلم، سبوس، پیاز خرد شده و آب را در یک کتری یا ظرف بخورید. - سپس مخلوط را برای 20 دقیقه مخلوط کنید تا آب به طور کامل تبخیر شود. - سپس گاز و پماد را در منطقه آسیب دیده قرار دهید. - بیایید تا 2 تا 3 ساعت یا یک شب تا صبح بمانیم. - این درمان را تا زمانی که عفونت کلیه ریشه کن شود تکرار کنید. شما نباید چیزی را که بخشی از شکم دارید که درد دارد، ترک کنید، زیرا دلایل زیادی برای عفونت های درد و عروق وجود دارد. بنابراین، برای تعیین علت مشکل، باید با دکتر مشورت کنید.

  • ناصح ناصحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی