شعر در مورد قدرت

شعر در مورد قدرت ,شعر در مورد قدرت خداوند,شعر در مورد قدرت خدا,شعر در مورد قدرت زن,شعر در مورد قدرت طلبی,شعر در مورد قدرت انسان,شعر در مورد قدرت حضرت علی,شعر در مورد قدرت عشق,شعری در مورد قدرت,شعری در مورد قدرت خدا,شعر درباره قدرت خداوند,شعر درباره قدرت خدا,شعری درمورد قدرت خداوند,شعر در باره ی قدرت خدا,شعر درمورد قدرت خدا

شعر در مورد قدرت

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد قدرت برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

یک زن؛

مگر چقدر قدرت دارد

در بزند،

و کسی در را

برایش باز نکند…؟!

شعر در مورد قدرت

یک در مگر

چقدر قدرت دارد

بسته بماند،

وقتی زنی عاشق

در می زند … ؟!!

شعر در مورد قدرت خداوند

مردها موجودات قدرتمندی هستند

هرچقدر محکم در آغوش بگیریشان

اذیت یا تمام نمی شوند

زورشان به در کنسروها، وزنه های سنگین

و غُرغرهای زنانه خوب می رسد

شعر در مورد قدرت خدا

امروز بیشتر از دیروز دوستت مى دارم

و فردا بیشتر از امروز.

و این، ضعف من نیست:

قدرت تو است.

شعر در مورد قدرت زن

قدرت چیزی نیست جز درد و رنج

ناتوان، و اسیر نظم و انضباط

تا وقتی که سنگین شود و سرنگون

به غول ها اگر مرهمی دهی

مانند انسان ها ضعیف و ناتوان می شوند

شعر در مورد قدرت طلبی

باور کن که هیچ چیز به قدر صدای خنده ی آرام و شادمانه ی تو،

بر قدرت کارکردن و سرسختانه کار کردن من نمی افزاید،

و هیچ چیز همچون افسردگی و در خود فروریختگی تو

مرا تحلیل نمی برد، ضعیف نمی کند، و از پا نمی اندازد.

شعر در مورد قدرت انسان

دستمال های مرطوب،

تسکین دهنده ی دردهای بزرگ نیستند

اینک دستی ست

که با تمام قدرت مرا به سوی ایمان به تقدیر می راند

شعر در مورد قدرت حضرت علی

من از تو دنیا را خواهم ساخت

و برای تو ، دنیا را

اگر سخنم را باور نمیکنی

هنوز قدرت دوست داشتن را باور نکرده ای

شعر در مورد قدرت عشق

شاید نبوده قدرت آنم که در سکوت

احساس قلب کوچک خود را نهان کنم

بگذار تا ترانه من رازگو شود

بگذار آنچه را که نهفتم عیان کنم

شعری در مورد قدرت

بس قدرتمندم

هیچ ندارم کسی از من بستاند

هیچ ندارم پنهان کنم در سکوت

شعری در مورد قدرت خدا

قدرت من در خرید “دوستت دارم ” کم است

طعنه های سرد و نفرین های دعوای تو چند؟

جشن در ویلایِ ساحل آنقدر جذاب نیست

مرگ در دلتنگیِ غمگین دریایِ تو چند ؟

شعر درباره قدرت خداوند

غره مشو این امپراطوری قدرت مند

با حمله ی مشتی مغول تسخیر خواهد شد

دستی بجنبان تا که امروز تو زیبا ییست

دستی بجنبان چون که فردا دیر خواهد شد

شعر درباره قدرت خدا

شعله ی عشق پس ازمرگ نگردد خاموش
این چراغی ست که در قلب تو قدرت دارد

ای “سراچه” بکش این رنج که در پایانش

چون ببینی که خدا در تو عمارت دارد…!

به قدر قدرت هر کس ستم سزاوار است

مگر که بید چه دارد برابر طوفان

خدا بریده ام از عشق و زندگی دیگر

به آیه آیه توبه به جان الرحمان

شعر در باره ی قدرت خدا

این نشانه ی قدرت و عزت و نفس شماست

که وقتی کسی سعی میکند بیهوده شما را عصبانی کند

 شما در برابرش “سکوت” میکنید…

شعر در مورد قدرت

بیشتر بخوانید :

شعر در مورد سیگار

شعر در مورد شراب

شعر در مورد شمع

اشعار عباس معروفی

اشعار شمس لنگرودی